El presidente de la Comisión de Economía y política financiera de la CEOE, José Luis Feito, ha asegurado hoy que prefiere los “miniempleos” al “maxiparo” y que se trata de una opción de contratos que no pretende sustituir a la mayoría de los empleos.
Durante la presentación del informe del IEE “España, sin tiempo para equivocarse”, el responsable económico de la patronal de empresarios ha abogado por la propuesta de la CEOE para reducir el paro y ha dicho que la elección no es entre un “miniempleo” o un “maxiempleo” sino entre un paro “eterno, masivo y descomunal” y un contrato.[….]
No fa falta ser un expert en economia per a vore que el treball es un be escàs y que el tenim que repartir. No es normal que 20% de la gent estigui aturada vivint de subsidis i la resta no tingui temps per ocupar-se de la seva família i de coses bàsiques. Això implica repartir la massa salarial entre mes gent i per tan empobrint-nos tots. Penso que la societat pot accepta això si no veu injustícies i privilegis dels que manen ni sous ni sectors privilegiats, estic pensant en executius de banca, empreses de serveis públics, passant per notaris, jutges,… i arribant a la casa reial si es que decidim mantenir-la.